det är som vanligt

... att jag aldrig uppdaterar. Kanske ska skaffa mig en sån där timer som tjuter när det är bloggetime. Inte för att jag tror att det hade varit till någon hjälp men ändå. Att jobba på ekebofestivalen var som vanligt hur kul som helst. Litte extra cash i lådan är inget man tackar nej till. Idag har jag och min vän sofia kört runder i princip hela sverige. Slutade med att jag körde min svarta fara hemåt till båstad i shorts och jeansjacka och nu sitter jag har med köldutslag på låren...
Igår var jag jättefull och åt två pizzor

Kommentarer
Postat av: Julia

WHAAAAAAAT?

Hur fan fick du i dej två pizzor? :P

2010-07-13 @ 20:26:33
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0